تراولوگ - مرجع تور و سفر

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تور کيش

تور کیش از بهترین جاهای دیدنی ایران. هر کسی که بخواد وقتش رو بصورت مفید بگذرونه، باید در آف سیزن یا همون غیر پیک تایم off peak time or off seasson به کیش سفر کنه. یکی از آژانس های مسافرتی که مبادرت به برگزاری تور کیش بصورت مستقیم می کنه، عصر پرواز هست.شما مي تونید با شماره تلفن 02122019232 برای پشتیبانی تورها تماس بگیرید. و با خدمات متنوع اين آژانس در زمینه تور کیش آشنا بشوید

تور کیش عصر پرواز

 

تور کيش از عصر پرواز

فهرست مطالب تور کیش  در بلاگ عصر پرواز موجوده و شما می توانید از این مطالب بهره مند شوید.

تور کیش با عصر پرواز asreparvaz.com

مشخصات تماس عصر پرواز

021-75104 

تور کیش واقعا یکی از تاپ ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار میاد. با توجه به این مقاله 8 میلیون نفر از جزیره کیش در سال 2018 بازدید کرده اند که این آمار با توجه به حضور ایرانیان و احتمال عدم شمارش، قطعا از این هم بالاتر هست.

ادامه این مطلب رو بعدا براتون مینویسم.

 

فعلا سایر خدمات عصر پرواز رو ببینید.

 

خدمات تور آنتاليا با عصر پرواز

در عصر پرواز، تورها به دو دسته تور خارجي و تور داخلي تقسيم بندي مي شوند. تورهاي داخلي و بالاخص تور کيش رو که در بالا توضيح داديم. در خصوص تور آنتاليا هم مي توانيد از اطلاعات مفيدي که در قسمت بلاگ عصر پرواز هست استفاده کنيد. تور آنتاليا با پکيج هايي که در سايت عصر پرواز قرار ميگيره، شما بايد ببينيد، ديدني هاي تور آنتاليا و شهر آنتاليا چيست، و بعد نسبت به خريد آن اقدام کنيد.

معمولا هر کسي ممکنه براي سواحل زيباي ترکيه، به اقدام به خريد تور آنتاليا کنه، ولي در خيلي از افراد، ديدن مناظر زيباي ترکيه در آنتاليا و همچنين خوردن غذاهاي خوردني آنتاليا ممکنه بسيار جذاب باشه.

از انواع باقلواي داغ ترکي حتما با چاي در ليوان استکاني ميل بفرماييد.

بلاگ در قسمت در دست تکميل است و شما مي توانيد ساير اطلاعات مربوط به تور آنتاليا رو از اينجا بخوانيد.

 

اطلاعات کلي در خصوص تور آنتاليا را اينجا بخوانيد:

تور آنتاليا - عصر پرواز

 

خدمات ويزا با عصر پرواز

سايت عصر پرواز يک خدمت ويژه ديگر هم داره، و اون دريافت وقت سفارت و ويزاي کشورهاي ديگر براي مسافرين هست. سيستم آنلاين وقت سفارت، که در سايت عصر پرواز اومده، که مربوط به خودشون هست، با پرداخت آنلاين، وقتهاي سفارت رو براي شما ميگيره و به شما اعلام ميکنه. در تنظيمات تهيه وقت سفارت ها مي توانيد از تاريخ و ساعت و ... هم در برخي از موارد استفاده کنيد. اسم سايت عصر پرواز براي دريافت ويزا، عصر ويزا است. به اون هم يک سري بزنيد و در سايت ثبت نام کنيد و صد البته در صورت نياز، براي تهيه وقت سفارت و ويزاي آنلاين خودتون از اون امکانات استفاده کنيد. من خودم براي تهيه ويزاي دبي از اين سايت استفاده کردم و خيلي هم عالي بود.

 

مقايسه عصر ويزا با ساير سايتهاي دريافت ويزاي آنلاين

مورد اول: درگاه پرداخت

مثلا يکي از مواردي که در خيلي از سايتها به آن برخورد مي کنيد، عدم کارکرد صحيح درگاه بانکي است!

مثلا سايت لينک 1 ويزاي دبي براي اينکه به برندش هم صدمه نخوره، اسم نميبرم، ولي در ثبت با درگاه پرداخت آنلاين مشکل داشت! ولي سايت عصر پرواز، مشکل درگاه پرداخت آنلاين نداره!

 

اينم عين کد صفحه درگاه پرداخت اون شرکتي که گفتم!

Parse error: syntax error, unexpected "123" (T_LNUMBER), expecting ")" in /****/****/********.com/customer/customer-*****.php on line 31

 

مورد دوم: خدمات قابل فروش

يک سايت ديگر از صفحه ويزاي دبي که در آن هم ثبت نام کردم، يک بخشي به نام ويزاي 96 ساعته داشت که وقتي در اون فرم پر کردم، بعد از چند دقيقه با من تماس گرفتند که آقا فرم رو پر نکن، ويزاي 96 ساعته براي ايرانيان نيست! خوب من چه مي دونم که ويزاي 96 ساعته چيه(؟) و چرا بايد و چرا نبايد ثبت نام رو در اون قسمت تکميل کنم! من فقط بعنوان يک مسافر، از همه جا بي خبر! يک ويزاي دبي ميخوام و بس!

ولي در سايت عصر پرواز اين مشکل وجود نداره و خدماتي که ديده ميشه همه قابل خريد هست و اگر چيزي از قلم بيافته و نبايد اون رو بخريد، تنظيماتش خود به خود اون قسمت رو خاموش ميکنه.

تراولوگ - مرجع تور و سفر...
ما را در سایت تراولوگ - مرجع تور و سفر دنبال می کنید

برچسب : تور کیش ,تور آنتالیا ,عصر ویزا ,عصر پرواز ,ویزای دبی ,وقت سفارت انگلیس, نویسنده : نویسنده حرفه ای تور travelog بازدید : 290 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 20:04